The Gangster
Syyskuu 09, 2010, 03:03:38 am *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: http://pelila.com/

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etenemistä  (Luettu 70 kertaa)
matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« : Heinäkuu 19, 2010, 09:21:44 pm »

Viimeksi tekstiä muokattu 09.08.2010

TheGangster V2 etenee hyvää vauhtia. Päätin etenemisestä kertoa oikein kuvalla:

Kuva 1 (19.07.2010)
tässä kuvassa esitellään tuota uutta pudotusvalikko systeemiä, kuten näkyy kääntäminen on vielä vaiheessa.

Kuva 2 (19.07.2010)
Tässä näkyy kuinka paljon helpommin muuttaminenkin on. Ei tarvitse ettiä kahta linkkiä monen joukosta. Lisäksi kuvassa näkyy kuinka paljon jengin hallinnan linkki järjestelmää on yritetty helpottaa pudotusvalikolla.

Kuva 3 (20.07.2010)
Eli jos oikein tarkkaa katsoo huomaa ainakin yhden uuden asian ja melko selkeästi näkyy toinen. Mummojen ryöstämisessä kuvana onkin vielä tupakka aski, koska grafikointi on kesken.

Kuva 4 (23.07.2010)
Tästä kuvasta kiitos niksalle. Eli siis kuvassa on pienibaari.

Kuva 5 (09.08.2010)
Tähän tulee vielä firman oma avatar jonka saa vain PRO laisetkylläkin, ihan sen takia, ettei serveri tila vahinkossa tule täyteen. (Tuo firman oma avatar ei ole vielä varma juttu)

Kuva 6 (09.08.2010)
Tässä on noita rakennuksia vanhat tutut. Hinnat muuttuneet. Kuvatkin on vielä vaihtamatta.

Kuva 7 (09.08.2010)
Tässä taas sitten näkyy firman hallinnan pääikkuna. Sinnekkin luultavasti tulee vielä se avatarin mahdollinen laittaminen. (jos avataria tulee)

Kuva 8 (16.08.2010)
Tässä tämän hetken profiilin pääikkuna.

Ensimmäinen Alpha testaus meni hyvin läpi ja tietoturva oli aika hyvin suojattu. Ainoana ongelmana oli vain se, että vanhat tunnukset eivät tahdo oikein istua uuteen engineen, joten meillä on tunnusten nollaus pelko. Code kirjoitti TheGangsterin uutisiin mitä tapahtuu jos tunnukset nollataan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2010, 09:21:22 pm kirjoittanut matti » tallennettu

Olen toiminut monen pelin Adminina sekä koodaajana. The Gangster pelin tarkoitus on pysyä yksinkertaisena monien ominaisuuksien joukossa.
matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2010, 03:03:37 am »

Noniin taas on tapahtunut etenemistä. Valmiina on jo 6 työtä sekä uusi exp kehitys engine. Valmiina on myös muuten reppu engine.

Sitten kuvaa tuosta uudesta työ ulkoasusta. Ei siinä suuria muutoksia ole, mutta jotain:

Kuva 3
Eli jos oikein tarkkaa katsoo huomaa ainakin yhden uuden asian ja melko selkeästi näkyy toinen. Mummojen ryöstämisessä kuvana onkin vielä tupakka aski, koska grafikointi on kesken.
tallennettu

Olen toiminut monen pelin Adminina sekä koodaajana. The Gangster pelin tarkoitus on pysyä yksinkertaisena monien ominaisuuksien joukossa.
Samppu
Sr. Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 22, 2010, 12:12:46 pm »

Vau, näyttää tosi hyvältä! Peli siis tulee englanniksi ja suomeksi?

Jokatapauksessa, noiden pudotusvalikkojen graafista näyttävyyttä kannattaa vähän hioa, mutta muuten noi töiden kuvat näyttää tosi hyvältä - onko ne ihan itse tehtyjä?
tallennettu

Ģáńġ θ₣ ĊĦÆőș
> Gang of Chaos <
matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 22, 2010, 07:19:41 pm »

100% ihan itse olen ne piirtänyt. Voisihan ne olla parempiakin, mutta aikalailla omien grafiikka taitojeni maksimissa menty.
tallennettu

Samppu
Sr. Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2010, 04:04:39 am »

Minusta ne näyttää ihan pirun hyviltä - itse en samaan pystyisi. Keep it going!
tallennettu

Ģáńġ θ₣ ĊĦÆőș
> Gang of Chaos <
matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2010, 12:12:37 pm »

Kiitos.

Kuva 4 (23.07.2010)
Tästä kuvasta kiitos kuuluu Niksalle. Niksa hoitaa rakennusten piirrustukset, johtuen siitä, että itselläni kuluu aikaa ohjelmointiin ja piirtämiseen menisi liikaa aikaa jos joutuisin senkin tekemään.
tallennettu

matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 26, 2010, 10:22:33 pm »

Nonii. Projekti jäi hetkeksi jumiin, koska ajastin enginestä löytyi aivan törkeä bugi. Code tutkii seuraavaksi The Gangster V.1.0.4 versiosta samaista bugia, koska ajastin enginet ovat 60% samallaisia. Nykyinen engine on vain lyhyempi ja dynaamisempi, sekä mielestäni paljon parempi, nimittäin nyt se tekee tarvittavat toimintonsa joka sekuntti eikä vähintään joka minuttii. Aluksi uuden ajastin enginen kanssa oli ongelmana aivan törkeä hitaus, mutta pienen tutkimisen ja Coden kanssa yhteistyöllä saimme nipistettyä sivulatauksesta n.1.5sek pois, ja sivulatautuu suhteellisen yhtänopeasti kuin ennenkin.

Kuvia tulee taas lisää tässä muutaman päivän sisällä.
tallennettu

matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 31, 2010, 04:16:26 pm »

Noniin Projekti jatkaa hyvää vauhtia etenemistä. Tosiaankin The Gangsterin 1.0.4 ajastin enginestä löytyi tismalleen sama bugi ja pitäisi nyt olla sieltäkin kunnossa, mutta sitten siihen asiaan.

Mitä nyt on tehty?
Olemme onnistuneesti saaneet projektia vietyä hyvin eteenpäin.
- Tietoturva on nyt 200% parempi kuin koskaan ennen
- Töitä voi nyt tehdä jo V2:ssa
- Taistelu on pistetty toimimaan. Ja käytimme kolme vuorokautta taistelu enginen tekoon, koska uudessa taistelu enginessä on selostus. Taisteluengineen lisätään vielä selostuksia. Luulen, että tuo laajempi selostus engine on PRO juttu ja tuo minimaalisempi engine ei PRO:lle.

Siinä pää piirteittäin mitä on saatu lähes täysin jo valmiiksi.
tallennettu

matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2010, 01:01:44 am »

Ja taas on aika kuvien. Tietoturva on ainakin ensimmäisen Alpha testauksen myötä hyvin suljettu. Seuraavassa Alpha tetstauksessa olisi tarkoitus saada loput työt ja firman hallinta kuntoon. Tässä tulevasta firman hallinnasta "prototyyppi" kuvia:

Kuva 5
Tähän tulee vielä firman oma avatar jonka saa vain PRO laisetkylläkin, ihan sen takia, ettei serveri tila vahinkossa tule täyteen. (Tuo firman oma avatar ei ole vielä varma juttu)

Kuva 6
Tässä on noita rakennuksia vanhat tutut. Hinnat muuttuneet. Kuvatkin on vielä vaihtamatta.

Kuva 7
Tässä taas sitten näkyy firman hallinnan pääikkuna. Sinnekkin luultavasti tulee vielä se avatarin mahdollinen laittaminen. (jos avataria tulee)

Kuvat siis vielä prototyyppejä ja muutoksia saattaa tulla vielä rajustikkin.
tallennettu

matti
Admin
Administrator
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : Elokuu 16, 2010, 09:21:44 pm »

Taas uutta kuvaa. Tässä nyt tämän hetken profiili ikkuna. (Tosiaan jos joku haluaa niin YV:tä tai jotain viestiä jos haluaa graffata tuon ukon. Itseasiassa ukosta tarvitsisi tehdä muutama grafiikka.)

Kuva 8

E: Myös taiteluihin on tehty selostukset. Tässä esimerkillinen testi taistelu Sampun kanssa:
"matti
VS
Samppu

Kierros 1

Vastustajasi Samppu iski ensin oikealla koukulla ja horjahdit pahasti.
Pyyhkäisit verta hieman huulelta pois ja kävit vastustajasi Samppu kimppuun. Väänsitte hetken ja sait heitettyä vastustajasi maahan. Samppu makasi maassa. Menit nopeasti hänen työ ja potkaisit täysillä kylkeen.
Voitit"

Selostuksia lisätään kyllä. Tällä hetkellä selostukset ovat vain hieman minimaallisia, kun on paljon muutakin hommaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2010, 10:22:11 pm kirjoittanut matti » tallennettu

Dain
Newbie
*

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : Elokuu 18, 2010, 08:20:58 pm »

Sanoin sulle jo kyl kerra, että hienolta näyttää mut pakko mainostaa se täälläki:D Eli iha mahtava peli tulossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti ihmiset ostaa crediittejä kultaa mitä lieneekää kuha vaa ostaa niin saat lisää motivaatiota tehä tätä Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

Tämäkin on ilmainen foorumi jota vauhdittaa MunPalsta.com! Saatavilla myös ilmainen phpBB3 foorumi